Program för månadsmötet 7 juni 2023

Sommarmöte Haninge akvarieförening.

Hej ungdomar

Nu på onsdag Den 7 juni så blir det grillade hamburgare mellan Norra och Södra Rudan
Haninges egna sjöar om du tar bil så åk in via Jordbro industriområde och kör några km så hittar du parkering. Exakt var vi grillar vet vi inte än av den enkla orsaken att det finns fyra iordningställda grillplatser mellan sjöarna, Jag och Ove O kommer att vara där i vad vi hoppas god tid för att boka en grillplats.
Om du åker kollektivt så åker du till Handen station och går ut den södra utgången från stationen och går mot vattnet så kommer du att se oss. Du kan ju ringa mig på tele 0733 966935 när du kommer fram så lotsar jag dig.
Vi börjar grilla cirka kl 1800 och jag har dessutom beställt bra väder.
Som extra grädde på moset så kommer en Utsedd Oskarian att få sin tavla av en påfågelcoklid.
Du kanske inte visste det men HAF är den föreningen som delat ut flest Oskarutmärkelser av alla klubbar.

Alla är förstås välkomna

Åter till startsidan